Les activitats previstes per aquesta cap de setmana comencaran demà al Casal d'Avis. Es tracta d'una jornada de jocs de taula amb els nens i els monitors del CAU. Serà a tres quarts de quatre de la tarda, al mateix edifici del Casal d'Avis.
A les set de la tarda es durà a terme la inauguració de l'exposició "Cossos negres" de Joan Codina, a la galeria d'art >a d'Agramunt. L'exposició romandrà oberta fins el dinou de juliol.
Per acabar l'agenda d'activitats, i abans d'informar sobre la cartellera de cinema, comentar que avui divendres El Xiringuito del passeig Josep Brufau, el passeig de Sió, obre les seves portes i inaugura temporada.
I pel que fa al cinema d'aquest cap de setmana, les pel·lícules que podrem veue són "Jack el caza gigantes" i "Efectos secundarios". La primera parla d'uns gegants que, després de segles desapareguts del planeta, ressorgeixen de les cendres per quedar-se. El rapte d'una princesa desencadenarà una guerra contra els humans, entre els quals el jove Jack s'haurà d'enfrontar a aquesta raça que creia extingida, per poder salvar el seu poble, a la noia i a si mateix.
Porem veure la pel·lícula, que no és recomanada per a menors de 7 anys, demà dissabte a un quart de set de la tarda; i diumenge a les cinc de la tarda.
I la segona, "Efectos secundarios", parla d'una noia que després d'intentar suïcidar-se, és atesa pel seu psiquiatra, qui li recepta un medicament al qual la jove acabarà sotmetent-se. La seva parella, la seva família i tot allò que li proporcionava una vida ordenada i pròspera, començarà a enfonsar-se eclipsat pels efectes secundaris del medicament.
El film es projectarà demà dissabte a dos quarts d'onze de la nit; diumenge a dos quarts de vuit del vespre; i dilluns, dia de l'espectador, a un quart d'onze de la nit. El film no és recomanat per a menors de 12 anys.
